Pospolite Ataki: odwrucić bestie atak małpy instynkt tygrysa,atak feniksa Odwrucenie małpy Hokejowy czyn pająka ziemna strzała Gorącego psa Kwiat pszczoły
Ataki Żywiołów:
Ataki Ognia:
1) Ogień - wykorzystując moc swojego żywiołu, Kimiko staje się o wiele silniejsza i zwinniejsza 2) Rzut na Matę – niezwykły cios, który zapala na rękach i/lub nogach Kimiko ogień. Uderzenie takim ciosem jest o wiele silniejsze, dodatkowo na późniejszych etapach Kimiko może także rzucać kulami ognia z rąk i nóg. Figura 3) Czterech Smoków – mogą ją wykonać tylko Adepci. Do jej stworzenia potrzebna jest cała grupa. Technika ta polega na utworzeniu specjalnej figury, która zwiększa siłę i moc całej czwórki lub też pozwala lepiej się bronić. 4) Mars Wudai – ulepszona wersja ognia może sztrzelać ogniem. 5) Mars Wudai Ogień - Formacja Oriona – Kimiko zamienia się jakby w cień z jaskrawą powłoką; jej nadgarstki płoną. Może wtedy używać ognia jak tylko zechce.
Ataki Wiatru: 1) Wiatr - wykorzystując moc swojego żywiołu, Raimundo staje się jeszcze szybszy i zwinniejszy. 2) Tajfunowe Bum - na początku klaśnięcie w dłonie, powodujące fale wiatru, uderzajacą w przeciwnika, później jednak atak, który może praktycznie wszystko: od wywołania trąby powietrznej czy wichury, poprzez uniesienie przeciwnika, aż po latalnie. 3) Figura Czterech Smoków - mogą ją wykonać tylko Adepci. Do jej stworzenia potrzebna jest cała grupa. Technika ta polega na utworzeniu specjalnej figury, która zwiększa siłę i moc całej czwórki lub też pozwala lepiej się bronić. 4) Gwiazda Wudai - ulepszona wersja Wiatru. 5) Gwiazda Wudai - Formacja Oriona - ulepszona wersja Figury Czterech Smoków. Rai staje się wtedy Wiatrem. Umie latać i spowodować huragan
Ataki Ziemi:
1) Ziemia - wykorzystując moc swojego żywiołu, Clay zyskuje na silne i odporności. 2) Sejsmiczny wykop - potężny kop lub uderzenie w ziemię (czasami z wyskoku). Wywołuje trzęsienia ziemi, pęknięcia i na ogół dosłownie zwala przeciwników z nóg. Później także wykorzystywane jako super-mocny kopniak w przeciwnika. 3) Figura Czterech Smoków - mogą ją wykonać tylko Adepci. Do jej stworzenia potrzebna jest cała grupa. Technika ta polega na utworzeniu specjalnej figury, która zwiększa siłę i moc całej czwórki lub też pozwala lepiej się bronić. 4) Krater Wudai - ulepszona wersja ziemi, głównie ręce Claya stają sie z kamienia 5) Krater Wudai - Formacja Oriona - Clay zamienia się w człowieka z ziemi
Ataki Wody:
1) Woda - wykorzystując moc swojego żywiołu, Omi staje się nieco silniejszy i szybszy. 2) Cios Tornado - wodne mini-tornado, służące głównie do niewielkich ataków. Mocniejsze niż zwykłe ciosy wzmocnione mocą wody. W późniejszych etapach Omi potrafi nie tylko kontrolować wodę, ale również ją wytwarzać. 3) Cios Tsunami - ulepszona i mocniejsza wersja "Ciosu Tornado", wykorzystująca wodę w różnoraki sposób. Sprawdza się zarówno w ofensywie, jak i defensywie. 4) Lód - dodanie tego zwrotu do któregokolwiek z ataków powoduje, że woda zamienia się w lód. Omi potrafi to dopiero po zostaniu Adeptem Xiaolin. 5) Figura Czterech Smoków - mogą ją wykonać tylko Adepci. Do jej stworzenia potrzebna jest cała grupa. Technika ta polega na utworzeniu specjalnej figury, która zwiększa siłę i moc całej czwórki lub też pozwala lepiej się bronić 6) Potęga Heylin - Woda - cios wody, ulepszony o moc Heylinu. 7) Potęga Heylin - Lód - cios lodu, ulepszony o moc Heylinu. Tworzy lodowe pazury. 8) Para - dodanie tego zwrotu do któregokolwiek z ataków powoduje, że woda zamienia się w parę. Omi potrafi to dopiero po zostaniu wojownikiem Wudai. 9) Wudai Neptun - ulepszony cios Wody.
|